למפיק אירועים יש חלק מרכזי בהוצאת האירוע לפועל, משלב רישום האירוע ביומן ועד לאחר קיומו של אירוע. היות שהוא מנהל אותו, עליו להיות בעל כלים מעשיים ויצירתיים כדי להתמודד עם קשיים שונים שעולים על הפרק לפני האירוע ובמהלכו. בשלב הראשון של הפקת האירוע המפיק עושה תיאום ציפיות עם הלקוח הכולל הצגת הרעיון, עיצוב האירוע והתוכנית האומנותית. בשלב הבא יוצרים קשר עם ספקי השירות וביצוע הזמנות עבודה. מפיק אירועים הוא המנהל הרשמי של האירוע, עליו לדאוג שהכל קורה בזמן הייעודי ושהלקוח שלו משיג את המטרה שלשמה האירוע מתקיים.
יש לכם רעיון מקורי להפקה שתעשה וואוו ללקוחות שלכם?
בדיוק בשביל זה אנחנו פה!
לחשוב יחד, לתכנן, לעצב ולייצר בשבילכם את המוצרים
תכנון מוקדם של מטרת האירוע ושל המוצרים יסייע לכם להיות פחות לחוצים ביום האירוע עצמו. קחו בשבחון זמן הפקה של מוצרי הדפוס וכך כשתגיעו ליום הגדול הכל יהיה מוכן.
2.
בואו עם ראש פתוח, הציגו לנציג המכירות את הרעיון שתרצו לייצר ואת חומרי הגלם שאתם חושבים שהם הכי מתאימים. שמעו מה שיש לו לומר ויחד תמצאו פתרון מושלם למוצר שלכם.
3.
הישארו מפוקסים ואל תתפזרו. חשוב להגדיר את המטרה השיווקית של המוצר כדי לשמור על קו אחיד עם האירוע והלקוחות.
4.
יצירתיות ומקוריות אלו שני הדברים שיביאו אתכם לקדמת הבמה. הגדירו את המטרה של המוצר ואת העיצוב המיוחד שלכם. אנחנו נעשה את השאר.
לאה נאמן
מנהלת סטודיו לעיצוב עיר דוד
צוות המעצבות בסטודיו ואני עובדות כבר כמה שנים מול גרפו ספרינט ומרוצות מאוד מרמת השירות, המחיר והיחס. העבודה מול בןבן מהירה ונעימה. אין דבר שאנחנו לא מקבלות עליו מענה ויש תחושה שמתגייסים למצוא לנו פתרונות כמעט בכל מצב. ההדפסות מגיעות אלינו באיכות גבוהה וצבעוניות כייפית ומאירת עיניים. מומלץ ביותר!
גרפוס פרינט הוא עסק משפחתי בעל וותק וניסיון של למעלה מ30 שנה. מה שמניע אותנו תמיד קדימה זה להיות מקוריים ותמיד לתת ללקוחות שלנו את כל הפתרונות, החל מכרטיס ביקור ועד למוצרים שלא הייתם חושבים עליהם. אנחנו לא מתפשרים על איכות ויודעים לתת את המענה המקצועי ביותר. הצוות שלנו מונה כ25 עובדים בחמש מחלקות שונות. מחלקת המכירות מונעת מראייה כוללת של צרכי הלקוח ולא רק לתת פיתרון נקודתי. אצלנו תמצאו גם פתרונות דפוס וגם מוצרי קד"מ תחת קורת גג אחת בליווי אישי מרגע הפניה ועד לקבל המוצר שיגרום לכם להגיד וואו!